ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
سرخط خبرها

ایران ۱۸۷ میلیارد ریال به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه کمک کرد

  • کد خبر: ۱۵۱۴۰۳
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
  • ۱
ایران ۱۸۷ میلیارد ریال به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه کمک کرد
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از کمک ۱۸۷ میلیارد ریالی به زلزله زدگان کشورهای سوریه و ترکیه در قالب پویش آفتاب مهربانی جمعیت هلال احمر ایران و از محل مشارکت های مردمی و سازمانی جذب شده تا شامگاه اول اسفندماه جاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وحید سلیمی‌ به تشریح جزئیات کمک های نقدی و غیرنقدی در دو عملیات بشردوستانه و کمک رسانی به آسیب دیدگان از زمین لرزه مهیب دو کشور همسایه ایران، از ابتدای پویش آفتاب مهربانی این جمعیت تا شامگاه اول اسفندماه پرداخت.

وی از ارسال ۲۴۳۵ دستگاه چادر، یکهزار تخته پتو، دارو، تشک، تجهیزات و... از ایران به ترکیه از طریق محموله‌های هوایی و زمینی با مشارکت های مردمی، خیرین و حامیان حقوقی مانند شرکت های خصوصی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان آذربایجان شرقی و دانشجویان ترکیه ای مقیم ایران و نیز با هماهنگی سفارت ترکیه خبر داد و میزان کمک های واریزی به شماره حساب اختصاصی جمعیت هلال احمر کشورمان برای کمک به ترکیه را ۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال و جمع کل کمک های نقدی و غیر نقدی به این کشور را تا اول اسفندماه ۱۶۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان در ادامه به تهیه ۱۱ هزار و ۴۰۰ قوطی شیر خشک به ارزش مجموع ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تهیه دارو به ارزش مجموع ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل کمک های نقدی واریز شده به حساب اختصاصی جمعیت هلال احمر ایران برای کمک به کشور سوریه اشاره و اظهار کرد: محموله‌های دارو و شیرخشک به علاوه اقلام بهداشتی و خوراکی اهدایی، از طریق هوایی به کشور سوریه ارسال شد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، سلیمی در پایان میزان کمک های نقدی واریزی به شماره حساب اختصاصی جمعیت هلال احمر کشورمان برای کمک به سوریه را ۲۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال و جمع کل کمک های نقدی و غیر نقدی گردآوری شده برای دو کشور حادثه دیده ترکیه و سوریه در قالب پویش آفتاب مهربانی تا یکم اسفندماه جاری را ۱۸۷ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال اعلام کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
0
ایران ۱۸۷ میلیارد ریال به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه کمک کرد/ و این در حالی است که شرکت مخابرات به بهانه مشکلات مالی از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار وغیره بازنشستگان مخابرات را در سراسر کشور پرداخت نکرده است و نمی کند و خوداری می کند چرا؟
و تاکنون هم بیش از ۹۹۹ هزار بار هم در رسانه های شکایت واعتراض کرده ایم و کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
و دولت، مسئولین و نمایندگان مجلس سکوت کرده اند چرا؟

چه خبر از جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ؟
امید ما بازنشستگان اول خداست وبعد کمیسیون اصل نود مجلس
کی مطالبات ما بازنشستگان را میدهند !!!
مطالبات رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تا کنون
حق جذب از سال ۱۳۸۸ تا کنون
مطالبات درمانی از سال ۱۴۰۰ تاکنون
سایر مطالبات بازنشستگان
ما بازنشستگان حدود ۳۰۰ میلیون تومان از سال ۱۳۸۸ تاکنون طلب داریم.
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت کرده است که متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی قانون و عدالت وجود ندارد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->